Virtuální asistentka pro insolvenční správce

vaše vzdálená administrativní podpora

  • asistentka, která není nikdy nemocná ani si nebere dovolenou
  • rozsah práce asistentky si stanovujete sami – službu vám nastavíme na míru
  • samostatně zpracuje oddlužení
  • má 12 let zkušeností v oboru
  • je placená podle smluveného rozsahu prováděných činností
  • může vám pomoci i jednorázově, např. s velkým konkurzem
Chci poptat virtuální asistentku
Pro uživatele softwaru Insolvenční správce
Pro uživatele softwaru Insolvenční správce
Detailně zná systém, legislativu i soudní praxi
Detailně zná systém, legislativu i soudní praxi
Můžete ji využívat pravidelně nebo si ji najmout na ad hoc práce
Můžete ji využívat pravidelně nebo si ji najmout na ad hoc práce

Virtuální asistentka:

Je přesná, samostatná a rychlá.

Nepotřebuje od vás zaučit.

Má za sebou tým s 12 lety zkušeností.

Co za vás zařídí virtuální asistentka

  • založí nové insolvenční řízení, zadá údaje do systému
  • připraví výzvy k součinnosti
  • zadá přihlášky pohledávek
  • nastaví distribuční schéma a připraví rozvrh pro věřitele
  • hlídá intervaly pro zprávu o plnění oddlužení 
  • sleduje změny v insolvenčním rejstříku
  • samostatně dohlíží na plnění lhůt a termínů

A mnoho dalšího – pro podrobnější popis služeb si rozklikněte cenové balíčky níže.

Ceník Virtuální asistentky

Start
Základní balíček činností do splátkového kalendáře
Komplet
Kompletní asistence po dobu 60 měsíců
Individual
Výběr jednotlivých činností na míru

Chcete nabídku služeb virtuální asistentky na míru?

Reference

  • Se službou Monitoring insolvenčního rejstříku jsme velmi spokojeni. Monitoring využíváme hlavně na sledování nájemníků městských bytů, našich obchodních partnerů a od roku 2022 také nově budeme sledovat všechny obyvatele kvůli poplatkům za komunální odpad. Protože máme zhruba 7 300 obyvatel, tak jsme ocenili možnost jejich hromadného importu. Včas tak můžeme přihlásit naše pohledávky do insolvenčního řízení. Každý měsíc nám také přijde přehledná zpráva o všech sledovaných subjektech a my tak víme, co se děje u každého řízení.

    Mgr. Ing. Pavel Janků, Ostrava

  • S provozovnami jsem naprosto spokojená, nemám žádnou výtku.
    Používám provozovny v Hradci Králové, v Brně a v Kolíně, všechny tři provozovny mají skvělé umístění z hlediska přístupu (bezproblémové parkování, blízkost nádraží). Na všech provozovnách je velmi ochotný a příjemný personál, rovněž vybavení provozoven je zcela dostačující.

    Mgr. Pavla Běčáková, Ostrava

  •  

    Projekt sdílených provozoven funguje velmi dobře a spolehlivě, jsem s ním spokojená.

    JUDr. Martina Skřivánková, Brno

  • Se službou Provozovny jsem velmi spokojena. Nemusím řešit pronájem prostor pro provozovny a zajištění jejich provozu. Rezervuji si pouze dopředu termín jednání a o nic více se nemusím starat. Asistentky na provozovnách jsou ochotné, vše funguje bez problému. Tuto službu určitě mohu jenom doporučit.

    JUDr. Ing. Šárka Krejčířová, Ph.D., Kroměříž

  • Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činností. Líbí se mě přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravě softwaru, manuály zasílané do e-mailu a uživatelská podpora ve všechny pracovní dny. Velice mě zjednodušuje práci.
    Stejně tak využívám i provozovny. Zde je veliké plus nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání si termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.

    Mgr. Eva Hradecká, Praha

  • “S více než 300 řízeními nám přestávaly vlastní kapacity na zajištění veškeré agendy stačit a problém by nevyřešil jen samotný software” Proto jsme se rozhodli pro Insolvenci 2008, která nám pomáhá i se základní administrativou. Oceňujeme jejich profesionalitu, rychlost a také ochotu.

    JUDr. Martin Aleš, Plzeň

Naše produkty využívá

0%

insolvenčních správců v ČR

Kontaktujte nás
Kontakt