Jednoduché zřízení provozovny insolvenčního správce

v každém kraji ČR

  • kompletně zařízené prostory pro jednání
  • služby sdílené asistentky k dispozici
  • prostory si jednoduše zarezervujete odkudkoliv
  • jedna provozovna přináší až 10 nových řízení za rok
  • nízký měsíční paušál; další platby za provozovnu se odvíjí podle počtu přidělených insolvenčních řízení v daném kraji
  • fungování provozoven je plně v souladu s platnou legislativou
Vyberte si provozovnu ve svém kraji
Nízké náklady
Nízké náklady
Kompletně zařízené prostory s asistentkou
Kompletně zařízené prostory s asistentkou
Průměrem 7 nových řízení na jednu provozovnu za rok
Průměrem 7 nových řízení na jednu provozovnu za rok

Šetříte čas i peníze

Seženeme prostory a postaráme se o běžný denní provoz za vás.

S námi si můžete založit provozovnu v jakémkoliv kraji.

Provozovny jsou plně vybavené, nechybí tiskárna ani kávovar.

Provozovny

  • Provozovny jsou plně vybaveny pro potřeby jednání
  • O jejich chod se stará vyškolená asistentka
  • Jednoduchá rezervace prostor odkudkoliv

Bezpečnostní standardy pro přenos dat

Návod pro Google kalendář

Pokryli jsme všechny kraje

Provozovny dostupné pro každý krajský soud.

Možnosti využití

Provozovny jsou plně v souladu s novelou insolvenčního zákona i aktuální vyhláškou

Správa a organizace chodu kanceláře

Příjem pošty, telefonáty, drobnou administrativu v domluveném rozsahu, zajištění chodu kanceláře po technické   i organizační stránce. Další úkony po individuální dohodě

Návod pro vyřízení zákaznické karty České pošty:
Ústí nad Labem, Kladno, Kolín, České Budějovice, Brno, Olomouc, Hradec Králové, Praha, Plzeň

Návod pro přechod ze Skype na Teams

Měsíční paušál za provozovnu
600 Kč
Jednorázově, pro zákazníky virtuální asistentky
od 1 500 Kč/případ
Jednorázově, pro zákazníky se softwarem
od 2 000 Kč/případ
Jednorázově, pro zákazníky bez softwaru
od 2 500 Kč/případ

Chcete si pořídit sdílenou provozovnu?

Dostupné pro každý krajský soud.

Reference

  • Se službou Monitoring insolvenčního rejstříku jsme velmi spokojeni. Monitoring využíváme hlavně na sledování nájemníků městských bytů, našich obchodních partnerů a od roku 2022 také nově budeme sledovat všechny obyvatele kvůli poplatkům za komunální odpad. Protože máme zhruba 7 300 obyvatel, tak jsme ocenili možnost jejich hromadného importu. Včas tak můžeme přihlásit naše pohledávky do insolvenčního řízení. Každý měsíc nám také přijde přehledná zpráva o všech sledovaných subjektech a my tak víme, co se děje u každého řízení.

    Mgr. Ing. Pavel Janků, Ostrava

  • S provozovnami jsem naprosto spokojená, nemám žádnou výtku.
    Používám provozovny v Hradci Králové, v Brně a v Kolíně, všechny tři provozovny mají skvělé umístění z hlediska přístupu (bezproblémové parkování, blízkost nádraží). Na všech provozovnách je velmi ochotný a příjemný personál, rovněž vybavení provozoven je zcela dostačující.

    Mgr. Pavla Běčáková, Ostrava

  •  

    Projekt sdílených provozoven funguje velmi dobře a spolehlivě, jsem s ním spokojená.

    JUDr. Martina Skřivánková, Brno

  • Se službou Provozovny jsem velmi spokojena. Nemusím řešit pronájem prostor pro provozovny a zajištění jejich provozu. Rezervuji si pouze dopředu termín jednání a o nic více se nemusím starat. Asistentky na provozovnách jsou ochotné, vše funguje bez problému. Tuto službu určitě mohu jenom doporučit.

    JUDr. Ing. Šárka Krejčířová, Ph.D., Kroměříž

  • Využívám software Insolvence 2008 po celou dobu své činnosti. Líbí se mi přehledné uživatelské rozhraní, pravidelná školení při úpravách softwaru, manuály zasílané e-mailem a uživatelská podpora ve všech pracovních dnech. Velice mi zjednodušuje práci.
    Stejně tak využívám i provozovny. Zde je velkým plusem nejen to, že jsou v každém kraji, ale zejména nezanedbatelná úspora financí a možnost objednání termínu přezkumu či jiného jednání i telefonicky.

    Mgr. Eva Hradecká, Praha

  • “S více než 300 řízeními nám přestávaly vlastní kapacity na zajištění veškeré agendy stačit a problém by nevyřešil jen samotný software” Proto jsme se rozhodli pro Insolvenci 2008, která nám pomáhá i se základní administrativou. Oceňujeme jejich profesionalitu, rychlost a také ochotu.

    JUDr. Martin Aleš, Plzeň

Naše produkty využívá

0%

insolvenčních správců v ČR

Kontaktujte nás
Kontakt