- Uživatelská podpora k dispozici v pracovní dny 8.00 – 17.30 hodin
- Školení pro nové i zkušené uživatele jednoduše, rychle a pravidelně
- Neustále vyvíjen v souladu s potřebami správců
- Nadstavbové moduly a služby
Software pro insolvenční správce
online, vždy aktuální a s perfektní zákaznickou podporou
- automaticky načte přihlášky z Insolvenčního rejstříku, předvyplní formuláře nebo vygeneruje dokument na vašem hlavičkovém papíře
- vypočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka
- rozpočítá platby podle splátkového kalendáře mezi nezajištěné věřitele
- zvládne oddlužení, konkurz, reorganizaci i likvidaci
- je dostupný kdekoliv a odkudkoliv z PC, telefonu i tabletu
Víme, že začátky jsou těžké. Zařídíme vše za vás
Získáte komplexní řešení a profesionální tým, který se
o vás pečlivě postará
Přístupy máte online, z libovolného místa a zařízení. Celý váš tým pracuje v rámci jedné licence
Pracujete v přehledném a zabezpečeném rozhraní s automatickou aktualizací
Dostupná podpora a pravidelná školení
Začít je tak snadné
- Ke spuštění stačí pouze připojení k internetu
- Individuální zaškolení do softwaru je zdarma
- Jednoduché a efektivní rozdělení práce v týmu
- K bezplatnému vyzkoušení po dobu 30 dnů
Reference
Chcete se o softwaru dozvědět více?
Automat přihlášek
- automaticky načítáte Přihlášky pohledávek z rejstříku ISIR nebo z dokumentů uložených v Insolvenčním správci®
- kontroluje správnost načítání
- dostáváte upozornění na novou přihlášku
- načítat můžete všechny, nebo jen vybrané přihlášky
Korespondence
- komplexní editor, ve kterém máte stejné možnosti jako v MS Word
- jednoduše nahráváte hlavičkové papíry
- vytváříte dynamické názvy dokumentů
- před vygenerováním vidíte náhled dokumentu
- vytváříte koncepty datových zpráv s vygenerovaným dokumentem
- využíváte databázi textů pro oblíbené fráze
- snadno editujete vygenerované dokumenty
- nastavíte vzory pod vlastníky
Chytrá korespondence
- hromadné vytváření korespondence – připravíte balíčky vzorů a vygenerujete jedním kliknutím
- automatické generování korespondence – nastavíte čas, kdy se má generovat požadovaný vzor a software ho automaticky vygeneruje
- chytré vzory – software sám připraví dokumenty na základě parametrů daného řízení, např. Vyrozumění o popření pohledávek, Výzva věřitelům ke sdělení chybějícího čísla účtu
- Chytrá korespondence je součástí balíčku prémiových funkcí Optimum PLUS
Elektronické formuláře
- formuláře se vám automaticky předvyplní daty ze softwaru
- můžete je editovat, sloučit do PDF balíčků a odeslat přímo ze systému skrze modul Datová schránka
- splňují všechny náležitosti
Seznam formulářů:
- Zpráva pro oddlužení a o přezkumu
- Seznam přihlášených pohledávek
- Soupis majetkové podstaty
- Zpráva o plnění oddlužení
- Zpráva o splnění oddlužení
- Konečná zpráva
- Zpráva o plnění reorganizačního plánu
Kalkulačka chráněného obydlí dlužníka
- automaticky vám vypočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka dle nařízení vlády č. 189/2019 Sb.
- pracuje se statistickou hodnotou obydlí dle tabulek ČSÚ
- zjistí koeficient růstu cen a koeficient počtu osob
- generuje výpočet v textovém dokumentu Word nebo PDF
Čtyři kroky k automatickému výpočtu:
- vyberete druh obydlí (typ nemovitosti)
- zadáte počet vyživovaných osob ve společné domácnosti
- uvedete odhad majetku
- vyberete obec
Máte hotovo!
Likvidace
- přehledně vás provede celým procesem likvidace
- zpracuje náklady, vypořádá závazky
- zjednoduší a zefektivní komunikaci s úřady a bankami
- generuje potřebné vzory dokumentů
Poptávač
- jedním kliknutím odešlete nezávaznou poptávku vybraným partnerským firmám, které jsou v softwaru evidovány a čekáte na nejvýhodnější nabídku.
- určeno pro odhady cen nemovitostí
ASPI
- komentáře k právním předpisům přímo v systému Insolvenční správce®
- propojení s nejrozsáhlejší databází odborných informací ASPI
- obsahuje kompletní komentáře k insolvenčnímu zákonu č. 182/2006 Sb. a občanskému zákoníku č. 89/2012 Sb.
- komentáře jednoduše vyhledáváte podle příslušného čísla paragrafu jediným kliknutím odkudkoli v systému
- systém přednostně nabízí odkazy relevantní k agendě, se kterou právě pracujete – pokud se například pohybujete v záložce Přihlášky, systém vyhledá komentáře k paragrafům relevantním pro přihlášky pohledávek
- obsah je automaticky aktualizován, vždy máte k dispozici nejnovější komentáře
- zahrnuje vyhledávání právních předpisů a judikátů k jakémukoli vybranému datu
Propojení s databází ASPI umožní uživatelům systému Insolvenční správce® vyhledávat nejnovější:
- komentář insolvenčního zákona
- komentář občanského zákoníku
Ve spolupráci se společností Wolters Kluwer ČR, a. s.
Dopis online
- služba Hybridní pošty poskytovatele Postservis, zapracovaná do softwaru Insolvenční správce®
- umožňuje elektronické podání různých druhů zásilek
- vytvoříte dopis, upomínky či jakýkoliv jiný dokument ve formátu PDF a jednoduše pošlete
- přehledné rozhraní služby máte přímo v softwaru
ZOPO (splátkový kalendář)
- využijete při uspokojování nezajištěných věřitelů u případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
- v jednotlivých měsících přehledně evidujete všechny druhy příjmů dlužníka
- software vám automaticky rozpočítá příjmy dle procentuálního podílu jednotlivých věřitelů
- v propočtech zohledňuje privilegované platby a sporné pohledávky (v případě, že je pohledávka věřitele popřena nebo není dosud přezkoumána)
- přehledně evidujete deponace částek pro věřitele i deponace záloh na odměnu insolvenčního správce, včetně jejich následného rozdělení
- vytvoříte příkaz k úhradě, který lze následně nahrát do elektronického bankovnictví
- generujete výstupy, jako například elektronické formuláře Zprava o plnění oddlužení, Oznámení o změně distribuční tabulky, Zpráva o splnění oddlužení, generujete dokument Inventura splátek
- vyplácení zefektivníte s funkcí Načítání výpisů
- jednoduše nastavíte přerušení průběhu oddlužení či prodloužení oddlužení
- upozorní vás na změny v přihláškách
Hromadný splátkový kalendář
- rychle a snadno zadáte a rozpočítáte příjmy mezi nezajištěné věřitele u insolvenčních případů, které jsou řešeny způsobem oddlužení splátkami a prodejem majetku, případně splátkami
- z jednoho místa pohodlně vyplácíte všechny insolvenční případy, které mají vytvořenou tabulku ZOPO
- můžete vyplácet běžné insolvenční řízení i společné oddlužení manželů
- pracujete také s přerušenými řízeními i případy, které mají v modulu ZOPO nastaveny rozšířené řádky pro přesnější práci s prováděnou srážkou
- manuálně i automaticky zadáte příjmy prostřednictvím modulu Načítání bankovních výpisů
- částky určené jednotlivým věřitelům se přenášejí do tabulky ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)
Přihlášky pohledávek
- přihlášky pohledávek zadáte jednoduše, pomůže vám přehledný průvodce pro jejich zápis
- správnost zadaných dat zkontrolujete komparací s formulářem v listinné podobě
- máte neustálý přehled o jednotlivých aspektech přihlášek pohledávek (vykonatelnost, zajištění, podmíněnost, podřízenost, incidenční spory a podobně) i jejich stavu v rámci jednotlivých fází insolvenčního řízení („zařazeno k přezkumu“, „nepřezkoumává se“, „přezkoumáno“)
- snadno zpracujete následné změny, jako jsou například postoupení či zpětvzetí přihlášky věřitele
- pohodlně vyhledáte přihlášky pomocí filtrů, fulltextového vyhledávače a nastavitelných sloupců
- jednotlivé přihlášky věřitelů si můžete pro snazší rozlišení barevně označit
- máte přímé propojení modulu Přihlášky pohledávek s dalšími moduly jako Majetek a ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení)
- pro automatické načtení přihlášek do systému můžete využít funkci Automat přihlášek
Majetek
- sestavíte soupis majetkové podstaty dlužníka (majetek a finanční prostředky dlužníka)
- vygenerujete na předepsaném elektronickém formuláři
- díky propojení majetku s přihláškou věřitele jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku tomuto věřiteli
- máte přehled o vylučovacích žalobách
- sledujete změny na jednotlivých účtech majetkové podstaty, které souvisí jednak s vnitřními operacemi provedenými v aplikaci a také s manuální úpravou stavu finančních prostředků
- k dispozici máte historii pohybu finančních prostředků
Datová schránka
- propojení softwaru Insolvenční správce® s datovou schránkou, zdarma
- datové zprávy máte v softwaru uloženy a můžete si je prohlížet i po uplynutí 90 denní úložní lhůty
- automaticky přiřadí přílohy do insolvenčního případu
- obsahuje adresář institucí a další vychytávky
Příkaz k úhradě
- příkaz k úhradě vytvoříte nejen v oddlužení, ale také v konkurzech
- systém do příkazu doplní částky dle částečného či konečného rozvrhu, nebo z návrhu na vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- v případě potřeby si vytvoříte vlastní příkaz
- na základě specifikace vaší banky vyplníte zprávu pro odesílatele či příjemce
Rozvrh
- využijete při řešení úpadku konkurzem a nepatrným konkurzem, v oddlužení formou prodeje majetku či splátkami a prodejem majetku
- software vám automaticky sestaví návrh na rozvrhové usnesení
- návrh rozvrhu obsahuje přehled věřitelů a jejich pohledávek
- automaticky spočítá částky které mají být vyplaceny
- pokud potřebujete rozdělit získanou částku mezi věřitele již v průběhu řízení, můžete vytvořit návrh částečného rozvrhu
Úřední záznam
- pořizujete jednoduché záznamy komunikace s ostatními účastníky insolvenčního řízení
- evidujete poznámky ze schůzek a telefonátů
- vygenerujete ve formě tiskového výstupu
Hlídač práce
Optimum PLUS
Tipy pro práci
Výběr z nejoblíbenějších funkcí, které vám zjednoduší správu řízení
Slučování bankovních příkazů
- nenahráváte příkazy do banky po jednom, připravte si jeden soubor
- vyplácení urychlíte na maximum, stačí tři kliknutí
Kalkulačka chráněného obydlí
- automatický spočítá hodnotu chráněného obydlí dlužníka
- nemusíte zjišťovat statistickou hodnotu obydlí dle tabulek ČSÚ či koeficient růstu cen či koeficient počtu osob a složitě provádět výpočet
Dopis online
- součástí softwaru Insolvenční správce®
- korespondenci odesíláte přímo ze softwaru, nemusíte nic tisknout a chodit na poštu
- odesíláte po ČR a vybraných státech Evropy
Hromadný splátkový kalendář
- vyplácejte řízení řešené jako oddlužení splátkami a prodejem majetku, či splátkami na jedné stránce
- vytvořte si vlastní seznamy insolvenčních případů, zpřehlední samotné vyplácení
- využijte všechny funkce modulu a ušetříte 70% času při vyplácení
Chytrá korespondence
- uspoříte čas s přípravou každodenní korespondence
- software vám automaticky připraví nejrůznější sestavy pro soudy, dlužníky, instituce
Podpora a bezpečnost
Podrobněji o zabezpečení softwaru, podpoře a legislativě
Podpora systému
- při vývoji systému Insolvenční správce® jsme vycházeli z praktických zkušeností insolvenčních správců a ze znalosti nároků na zpracovávání jejich agendy
- systém nabízí široké možnosti přizpůsobení a řízení procesu zpracování insolvenčních případů
- vychází z předpokladu, že uživatelé služby jsou odborníci v dané oblasti, kteří chtějí bezchybně spravovat větší počet insolvenčních řízení při nízkých provozních nákladech a přiměřených nárocích na zaměstnance
- systém automatizuje rutinní úkony a garantuje aktuálnost
- jedná se online systém, není nutné stahovat ani instalovat jakékoliv aktualizace
neustálé zdokonalování systému na základě podnětů uživatelů
Profesionální servis
- technická podpora pro uživatele je zajištěna pomocí formuláře přímo v systému
- poradenství pro uživatele Insolvenčního správce® zajišťují školení profesionálové
- pořádáme pravidelná školení základní i pokročilé práce se softwarem
Uživatelský přístup
- skupina uživatelů (např. v jedné kanceláři) může mít svého správce, který řídí přístupy v rámci poboček i práva jednotlivých uživatelů
Zabezpečení systému
- bezpečnost informací zpracovávaných informačním systémem Insolvenční správce® je pro nás klíčová
- při vývoji systému je kladen maximální důraz na nejvyšší možné zabezpečení dat, nejen s ohledem na zákonné povinnosti, ale především s ohledem na aktuální hrozby a nebezpečí dnešní informační společnosti
- využívá špičkových technologií a moderního zabezpečení webových služeb. Komunikace mezi počítačem a programem Insolvenční správce je šifrovaná, tudíž pro útočníka nepřístupná
Bezpečnost vašich dat zajišťuje:
- každodenní automatické zálohování dat
- eliminace zneužití dat zaměstnanci pomocí nastavení přístupových práv a uživatelských rolí
- šifrované vkládání dat do databáze
- přenos dat chráněný certifikátem
- vysoce zabezpečené centrální úložiště dat
- špičkové serverové technologie
- profesionální servis
- bezpečnostní limit – po 180 minutách nečinnosti je uživatel automaticky odhlášen
- ochrana proti neoprávněnému přihlášení – při opakovaném zadání chybného hesla je účet zablokován
GDPR
Společnost Insolvence 2008, a.s. (dále jen Společnost) uvedla své procesy do souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů EU 2016/679 (GDPR). Při této činnosti užívá služeb certifikovaného pověřence, člena Komory pro ochranu osobních údajů.
Osobní údaje zpracováváme v souladu s českou legislativou. Při zpracování osobních údajů dbáme na zásady přiměřenosti a legitimního užití, vycházející ze smluvních ujednání. Vynakládáme značné úsilí k zajištění integrity a zabezpečení svých dat, produktů a služeb.
Společnost ručí za nakládání s osobními údaji pouze ve svých produktech a službách.
Nejčastější dotazy
Informace o tom, co vás zajímá
Mám zřízeno několik poboček, je možné insolvenční případy roztřídit mezi jednotlivé pobočky?
Ano, software umožnuje rozčlenění jednotlivých insolvenčních případů pod založené pobočky i nastavení přístupu k pobočce vybranému zaměstnanci. Například zaměstnanec pobočky v Praze nemusí mít přístup k případům založeným pod pobočkou v Brně.
Může software používat v kanceláři více lidí, nebo je potřeba zakoupit licenci pro každého zvlášť?
Software Insolvenční správce může používat více lidí v kanceláři v rámci jedné zakoupené licence. Všichni mají přístup do jedné databáze, ale každý používá vlastní přihlašovací údaje.
Jelikož se jedná o online řešení, jak je to s ochranou dat?
Ztráty dat se bát nemusíte, centrální server je uložen na zabezpečeném úložišti u společnosti, která spravuje obdobné řešení pro státní správu. Přenos dat je zároveň šifrován na stejné úrovni jako přenos dat při elektronickém bankovnictví.
K ochraně dat přispívá i možnost řízení přístupu zaměstnanců insolvenčního správce.
Je nutné vkládat do softwaru všechna požadovaná data?
S ohledem na správné fungování všech funkcí softwaru Insolvenční správce doporučujeme vkládat všechna data. Vždy však záleží na tom, ve které fázi insolvenčního řízení jsou data do softwaru vkládána. Dbáme na to, aby načítání dat bylo co nejvíce zautomatizované. Využít můžete například funkci automatického načítání přihlášek, nebo vám s daty pomůže naše Virtuální asistentka.
Kolik času zabere vyplácení přes software?
V případě, že v softwaru Insolvenční správce pracujete s načítáním bankovních výpisů a s hromadným splátkovým kalendářem, můžete zkrátit čas strávený vyplácením až o 70 %.
Proč je výhodné používat přístup k datové schránce?
Pomocí modulu Datová schránka, který je v softwaru Insolvenční správce zdarma, můžete nejenom snadno odesílat dokumenty vygenerované systémem či vlastní dokumenty, ale i přiřazovat přílohy přijaté či odeslané datové zprávy ke konkrétním řízením. Tyto přílohy mohou být do případů přiřazovány i automaticky.
Datová schránka dále umožňuje zdarma archivovat veškeré doručené i odeslané zprávy po neomezenou dobu. Ke zprávám se přitom můžete libovolně vracet, aniž by bylo nezbytné stahovat novou poštu a spustit si tak lhůty.
Je možné v modulu Datová schránka spravovat více schránek?
V softwaru je možné mít propojených více datových schránek, vždy je však pouze jedna z nich označena jako „výchozí“. Takto označená schránka bude v seznamu schránek uváděna první v pořadí a po otevření modulu budete prioritně přesměrování do složky „Doručené“ této výchozí schránky. Mezi jednotlivými schránkami se můžete snadno pohybovat, a to kliknutím na požadovanou složku.
Umí software zpracovat přihlášky pohledávek a majetkovou podstatu dlužníka?
Ano, přihlášku pohledávek věřitele jednoduše zadáte pomocí přehledného průvodce. K jejich načítání můžete využít také funkci Automat přihlášek, skrze kterou nahrajete přihlášku z rejstříku ISIR či z modulu Datová schránka.
Soupis majetkové podstaty dlužníka si snadno sestavíte a vygenerujete na příslušném elektronickém formuláři. Díky propojení majetku s přihláškou věřitele v systému například jednoduše vytvoříte návrh na vydání výtěžku zpeněžení zajištěného majetku věřiteli, případně snadno rozdělíte výtěžek zpeněžení mezi věřitele.
Dokáže software hlídat termíny a lhůty?
Software automaticky hlídá nejenom zákonné lhůty pro zpracování přihlášek pohledávek, ale také lhůty, které insolvenční správce zadá do systému manuálně. Můžete si nastavit například upozornění na povinnost odeslat soudu pravidelnou zprávu o plnění oddlužení, upozornění na předložení příjmů dlužníka či podání zprávy ZOSO.
Školení Systém
Základy práce v systému
550 Kč bez DPH
Školení pro začínající uživatele, zaměřené na seznámení se se základními funkcemi systému.
- úvod do Informačního systému insolvenční správce®
- hlavní funkce systému pod drobnohledem
- základní nastavení v systému, založení uživatelů, poboček, dlužnických účtů
- vložení insolvenčního případu, základní termíny
- založení a evidence přihlášek věřitelů, majetku a nákladů
- práce s korespondencí, elektronické formuláře, správa dokumentů, datová schránka, propojení s insolvenčním rejstříkem a další
- prostor pro dotazy
- délka školení 6 hodin
Přihlášky pohledávek
440 Kč bez DPH
Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s přihláškami pohledávek.
- zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
- následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
- postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
- na závěr školení prezentace nadstavbového modulu Automatické načítání přihlášek
- prostor pro dotazy
- délka školení: 4 hodiny
Práce s modulem ZOPO
490 Kč bez DPH
Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení).
- evidence a vyplácení záloh na odměnu a náhradu hotových výdajů insolvenčního správce, hrazených dlužníkem do data usnesení o schválení oddlužení
- vytvoření standardní i rozšířené varianty tabulky ZOPO
- zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
- deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
- vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
- funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1. 6. 2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky)
- dorovnání věřitelů, upozornění na nedostatečné příjmy, minimální měsíční splátka v ZOPO a další funkce
- praktická ukázka práce s modulem ZOPO v systému
- prostor pro dotazy
- délka školení: 4,5 hodiny
Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
390 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na práci s moduly Načítání výpisů a Hromadný splátkový kalendář.
- zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
- načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
- kontrola příchozích a odchozích plateb
- práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Konkurz v systému
390 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu.
- agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
- základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
- vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- generování příkazů k úhradě
- konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Modul Korespondence
390 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a generování vzorů v modulu Korespondence.
- představení modulu Korespondence
- jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření a úprava vzorů, rozšířené možnosti formátování v textovém editoru, nahrávání hlavičkových papírů do systému, náhledy dokumentů před generováním, vytváření konceptů datových zpráv s vygenerovaným dokumentem, úprava vytvořeného dokumentu a další
- prezentace nadstavbové funkce Chytrá korespondence – hromadné generování zvolených vzorů a dále automatické generování vzorů dle Vámi nastavených pravidel
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Modul Úkolovník
390 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a práci s úkoly v modulu Úkolovník.
- představení modulu Úkolovník
- jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření úkolů pro vás i vaše kolegy, přehledy úkolů a kontrola jejich plnění, pravidelné e-mailové souhrny úkolů
- tabulkové a kalendářové zobrazení úkolů
- nechte systém pracovat za vás: vytváření a správa pravidel pro automatické vytváření úkolů, funkce „Rychlé úkoly“, sdílení úkolů ve dnech, kdy nejste v kanceláři, a další způsoby urychlení práce s modulem
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Datová schránka
350 Kč bez DPH
Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky.
- propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
- základní práce s datovou schránkou
- odesílání dokumentů vytvořených v systému
- automatické a manuální řazení příloh k případům
- dodejky / doručenky zpráv
- náhledy datových zpráv
- prostor pro dotazy
- délka školení: 2,5 hodiny
Novinky v systému
390 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na prezentaci novinek v systému, zavedených v průběhu roku.
- nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
- praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3–3,5 hodiny
Záznamy z online školení
Nestihli jste některé z našich školení?
390 Kč bez DPH
Máme pro vás videozáznamy z níže uvedených online školení.
- Přihlášky pohledávek
- Práce s modulem ZOPO
- Načítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
- Konkurz v systému
- Modul Korespondence
- Modul Úkolovník
- Novinky v systému, implementované v průběhu roku 2022 a 2023
V případě zájmu nás kontaktujte na hotline@insolvence.as. Cena videozáznamu je 390 Kč bez DPH.
Školení systém Individual
Základy práce v systému
8 000 Kč bez DPH
Školení s cílem seznámit se se základními funkcemi systému, zefektivnit svou práci a naučit se využívat všechny jeho přednosti. Pro začínající uživatele.
- úvod do Informačního systému insolvenční správce®
- hlavní funkce systému pod drobnohledem
- základní nastavení v systému, založení uživatelů, poboček, dlužnických účtů
- vložení insolvenčního případu, základní termíny
- založení a evidence přihlášek věřitelů, majetku a nákladů
- práce s korespondencí, elektronické formuláře, správa dokumentů, datová schránka, propojení s insolvenčním rejstříkem a další
- prostor pro dotazy
- délka školení 6 hodin
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuPřihlášky pohledávek
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s přihláškami pohledávek.
- zadání přihlášky pohledávek věřitele, podřízenost, vykonatelnost, zajištění a další vlastnosti
- následná úprava pohledávky a její zpracování, stanoviska správce a dlužníka, přezkum
- postoupení a zpětvzetí přihlášky / pohledávky
- v případě zájmu prezentace nadstavbového modulu Automatické načítání přihlášek
- prostor pro dotazy
- délka školení: 4 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuPráce s modulem ZOPO
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení pro začínající i pokročilé uživatele, zaměřené na práci s modulem ZOPO (Zpráva o plnění oddlužení).
- evidence a vyplácení záloh na odměnu a náhradu hotových výdajů insolvenčního správce, hrazených dlužníkem do data usnesení o schválení oddlužení
- vytvoření standardní i rozšířené varianty tabulky ZOPO
- zadání příjmů, propočty mezi věřitele, příkaz k úhradě generovaný z modulu ZOPO
- deponace finančních prostředků a jejich následné rozdělení
- vytvoření elektronického formuláře Zpráva o plnění oddlužení a další výstupy
- funkce spojené s novelou IZ, účinnou od 1. 6. 2019 (přerušení, prodloužení, uspokojení 60 % / 3 roky)
- dorovnání věřitelů, upozornění na nedostatečné příjmy, minimální měsíční splátka v ZOPO a další funkce
- prostor pro dotazy
- délka školení: 4,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuNačítání výpisů, Hromadný splátkový kalendář
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení práce s hromadným splátkovým kalendářem a načítáním bankovních výpisů.
- zefektivnění a zrychlení práce s vyplácením insolvenčních případů, řešených způsobem oddlužení „splátkami a prodejem majetku“, případně „splátkami“
- načítání výpisů do systému a následné zpracování plateb
- kontrola příchozích a odchozích plateb
- práce s modulem Hromadný splátkový kalendář
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuKonkurz v systému
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na rozsáhlejší téma správy konkurzu.
- agenda konkurzního řízení zpracovaná pomocí systému – krok po kroku
- základní nastavení, zpeněžení zajištěného a nezajištěného majetku
- vydání výtěžku zpeněžení zajištěnému věřiteli
- generování příkazů k úhradě
- konečná zpráva, částečný a konečný rozvrh
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuModul Korespondence
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a generování vzorů v modulu Korespondence.
- představení modulu Korespondence
- jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření a úprava vzorů, rozšířené možnosti formátování v textovém editoru, nahrávání hlavičkových papírů do systému, náhledy dokumentů před generováním, vytváření konceptů datových zpráv s vygenerovaným dokumentem, úprava vytvořeného dokumentu a další
- prezentace nadstavbové funkce Chytrá korespondence – hromadné generování zvolených vzorů a dále automatické generování vzorů dle Vámi nastavených pravidel
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuModul Úkolovník
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na vytváření, úpravu a práci s úkoly v modulu Úkolovník.
- představení modulu Úkolovník
- jednotlivé funkce pod drobnohledem: vytváření úkolů pro vás i vaše kolegy, přehledy úkolů a kontrola jejich plnění, pravidelné e-mailové souhrny úkolů
- tabulkové a kalendářové zobrazení úkolů
- nechte systém pracovat za vás: vytváření a správa pravidel pro automatické vytváření úkolů, funkce „Rychlé úkoly“, sdílení úkolů ve dnech, kdy nejste v kanceláři, a další způsoby urychlení práce s modulem
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Datová schránka
4 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na efektivní využívání modulu Datové schránky. Pro začínající i pokročilé uživatele.
- propojení systému Insolvenční správce® s prostředím ostré datové schránky
- základní práce s datovou schránkou
- odesílání dokumentů vytvořených v systému
- automatické a manuální řazení příloh k případům
- dodejky / doručenky zpráv
- náhledy datových zpráv
- prostor pro dotazy
- délka školení: 2,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuNovinky v systému
5 000 Kč bez DPH
Rozšiřující školení zaměřené na prezentaci novinek v systému, zavedených v průběhu roku.
- nové funkce a vylepšení, implementované v průběhu roku, které vám usnadní a zpříjemní práci v systému
- praktická ukázka zjednodušení úkonů díky zavedeným novinkám
- prostor pro dotazy
- délka školení: 3–3,5 hodiny
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuNapříč systémem
1 500 Kč za hodinu bez DPH
Na základě konzultace se školitelem si vyberete optimální obsah, termín i dobu trvání tak, aby každý účastník odcházel se všemi potřebnými informacemi a zvládal i praktické dovednosti.
Školitelka přijede přímo do vaší kanceláře, ve sjednaném termínu s potřebnými materiály. Optimální počet účastníků je 8.
Kontaktovat školitelkuCeník softwaru
pro jednoho insolvenčního správce
Do 10 insolvenčních řízení pro nové správce zdarma | Do 20 insolvenčních řízení 3 200 Kč měsíčně | Neomezený počet insolvenčních řízení 4 200 Kč měsíčně |